Advert Advert Advert Advert
TARİH 20.09.2019 SAAT 03:03:39
Advert

KAZANMAK VE KURTULMAK

Şehir takımlarının kendi arasında oynadığı maçlarda derbi kelimesini kullanıyoruz. Maalesef biz gazetecilerde haberin içinde bu kelimeyi sık sık telaffuz ediyoruz.

Son 10 yılda yaşanan kaostan dolayı şehrin markası Kocaelispor, alt liglere düşünce ilimizdeki belde ve ilçe takımlarıyla karşılaşmak zorunda kaldık.

Ben bu durumu kaldıramıyorum. Daha doğrusu onlarla maç oynarken hem sıkılıyorum hem de utanıyorum.

Hiç unutmam.

İki yıl önce oturduğum Yenikent mahallesinde Demirspor- Kocaelispor maçı festival havasında oynanırken, ben sinirimden maçı zor tamamladım.

Gölcükspor taraftarı, futbolcusu ve yönetimi Kocaelispor'u çok iyi karşıladı.

Olması gereken saygıyı gösterdi.

Tüm toplumlarda kahramanlar, gevşekler ve hainler vardı.

Bazıları dost gibi gözüküp arkadan kuyumuzu kazar.

Eline fırsat geçtiği zaman hiç affetmez.

Herkes haddini ve yerini bilecek.

Biz kimseden kaleyi açın golleri atalım demiyoruz.

Zaten biz büyük kulüp olduğumuzdan zayıf rakibe fazla gol atmayız.

Kocaelispor'a rakip olan futbolcu hırslı olabilir ve gol atabilir.

Ama tribünde bulunan ve Kocaelispor'a gol atmak için hırs yapanları gördüm. 90 dakika zor tuttum kendimi.

Kocaelispor  gol yiyince çok mu mutlu olacaksın ?

İşte o yüzden devamlı kazanmak ve buralardan kurtulmak zorundayız.

Yeni stadımızda Süper Lig havası yaşarken, deplasman maçlarında gerçekler karşımıza çıkıyor.

Bu bataklıktan vakit kaybetmeden arkamıza bakmadan yola devam etmeliyiz.

MAÇIN ÖYKÜSÜ

Kağıt üzerinde maçın favorisi biz gözüküyorduk. Ama futbol üç neticeli bir oyun.

Gölcükspor, geçen yıl ki kadrosunu dağıtmış, takımın üç golcü ismi Berke Bıyık, Sedat Cengiz ve Oktay Balcı gidince gücü çok azalmış.

Genç ve mücadeleci bir kadroya sahipler. Bu görüntüsüyle işleri çok zor.

Biz kazanan kadroyla sahaya çıktık. Rakip bizden çekindiği için oyunu kendi sahasında kabul etti.

Bizim takım oyunu açmak bir çok hücum organizasyonu yaptı.

6.dakikada Hamza'nın aşırtma vuruşu gol olsaydı bu kadar zorlanmazdık.

İlk yarıda kullandığımız bir çok köşe atışından sonuç alamadık ve pozisyon bulamadık.

İkinci yarının başında Gölcüksporlu Ali'nin şutu üst direkten dönünce uykudan uyandık ve kendimize geldik.

51'de Burak Süleyman perdeyi açamayınca bizde panik yaşanmaya başlandı.

Her geçen dakika rakibin direncini ve özgüvenini arttırdı.

Nitekim 70.dakikada kalemizde golü görüyorduk. Başarılı kalecimiz Volkan bizi ipten aldı.

Oyunun son bölümünde arzuladığımız golü Burak Süleyman'ın ayağından bulduk.

Yarı deplasman ve seyirci avantajımız olduğu maçta puan kaybı bize yakışmazdı.

Kazandık ve 2'de iki yaptık.

Allah bozmasın seriye devam inşallah.

ALKIŞLAR 12.ADAMA

Kocaelispor taraftarı tribün şovunu her zaman olduğu gibi yine yaptı.

Kendilerine ait olan misafir tribünü doldurdu. Stada giremeyenler beleş tepeden destek verdi.

Dostluk görüntüleri güzeldi. Gölcükspor camiası, Kocaelispor'u çok iyi ağırladı. Sadece art niyetli hırs yapmış bazıları vardı. Onlara da gereken cevabı Burak Süleyman verdi.

Karadan ve denizden çıkarma yapan Kocaelisporlu taraftarlar maç sonrası galibiyeti futbolcularla birlikte kutladı.

Hodri Meydan'ın dönüş yolu ise efsaneydi. Atatürk vapuru ile İzmit'e dönen yeşil-siyahlı taraftarlar İzmit Körfezi'ni şarkı ve tezahüratlarla inletti.

Bu büyük taraftar tarlada, sokakta, tepede takımı yalnız bırakmaz.

Artık Körfezin askerleri yeni cephelerde bulunmak, üst liglerde takımı desteklemek ve seyretmek istiyor.

ÇORBADA TUZUMUZ OLSUN

Kocaeli Valiliği, Kocaelispor'a destek olmak için yardım kampanyası düzenledi. Üç haftada 25 bin TL para toplandı. Henüz sanayicilerden ve fabrikalardan destek gelmedi. Biz üzerimize düşen görevi yapalım. Az- çok demeden çorbada tuzumuz olsun.

Müzesinden İki Türkiye Kupası bulunan Kocaelispor'a Çarşamaba günü kupa maçında tur atlamak yakışır.

Pazar günü  ise 6 yıl önce  iki maçta bize 15 gol atan Turgutluspor'un hesabını kapatma vakti geldi.